Start, now shoot the gun

Start, now shoot the gun

Light, camera , action!
Start, now shoot the gun

Start, now shoot the gun

Light, camera , action!

WoW... Just thinking about it is enjoyable :)

داشتم اینجا رو می‌خوندم یاد رویاهای عزیزم افتادم. :|


من اگه ایران نبودم، جدا پلیس می‌شدم. شدیــــــــدا عاشق این شغلم. خیلی هیجان‌انگیزه!

 البته در حال حاضر اصلا روحیاتم باهاش سازگار نیست... :|


حالا که ایرانم، اگه پسر بودم شاید بازم پلیس می‌شدم!


و حالا که دخترم، اگه حوصله حفظ کردن داشتم دوست داشتم وکیل شم.


و حالا که حوصله حفظ کردن ندارم دوست دارم برنامه‌نویس خفنی بشم.

.

.

.

تا اطلاع ثانوی به هیچ‌کدوم نرسیدم.  :|



پ.ن: به نظرتون مشکل بلاگ‌اسکای با من چیه که در حالی که فونت کل متنو Tahoma کردم ولی بازم هر خطیو هر جور عشقش بکشه منتشر می‌کنه؟ :|

ملاحظه بفرمایین!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد